We zijn gesetteld - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette With - WaarBenJij.nu We zijn gesetteld - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette With - WaarBenJij.nu

We zijn gesetteld

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lisette

22 Februari 2010 | Nederland, Amsterdam

Hee allen!

Ik zit op mijn stekkie!

Vanmorgen om 09.35 vertrokken vanuit Amsterdam en na 12 uur vliegen om 16.15 aangekomen Hato (vliegveld Curacao). In het vliegtuig allerlei nfilm zitten kijken op mijn privé schermpje. Nadat we waren geland hebben we het applaus voor de mannen en vrouwen van KLM ingezet, wat een gezelligheid!

Op het vliegveld stond al iemand van huis ons op te wachten. We vertelden dat we het heet vonden (het was namelijk nog steeds 29 graden) Onze chauffeur lachte ons uit en zei dat hij het fris vondt! Nou dat ondervinden morgen dus wel!

Aangekomen bij het huis hebben we kennis gemaakt met een aantal bewoners, al die namen dat wordt nog wat! We zijn rond geleidt en we hebben de sleutels van de kamers gekregen. Ik zeg: klein maar fijn! Ik heb in ieder geval een groot bureau. De muren zijn een beetje kaal, dus morgen even een paar posters kopen.

Nou dat was het even voor vandaag ik ga lekker douche en zo maar iets eten, ik rammel!

Dikke kus!

  • 24 Februari 2010 - 04:06

    Michelle:

    Het is koud hier he ;) Jammer dat het inzetten van het applaus niet helemaal ging zoals je wilde ;) Tot morgen xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Actief sinds 08 Jan. 2010
Verslag gelezen: 117
Totaal aantal bezoekers 36660

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 25 December 2012

Living young wild 'nd free: Azië!

Landen bezocht: