The Last Chapter - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette With - WaarBenJij.nu The Last Chapter - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette With - WaarBenJij.nu

The Last Chapter

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

02 Juni 2010 | Nederland, Amsterdam

Lieve mensen!

19 mei-22 mei
Deze dagen heb ik weer gezellig stage gelopen. Deze laatste weken geniet ik eigenlijk extra van mn kindjes.
Donderdag hebben we een afscheidetentje gehad van ons huisgenootje Monique. Oo wat is het raar om van iemand afscheid te nemen.
Vrijdag hebben wij Monique en haar vriendje naar Hato gebracht en hebben we een uitzwaai momentje gehouden.

vrijdag het is weer weekend!! Het Ajax team was geland hier op Curacao en vanavond hebben zij een wedstrijd gespeeld. Dus wij zijn wezen toejuichen. Helaas waren we lichtelijk een beetje laat en hebben we weinig meegekregen van de eerste helft. Na de wedstrijd zijn we lichtelijk verdwaald en hebben we een zeg maar touristische toute over het eiland gereden.
Toch zijn we veilig thuisgekomen en hebben we nog een dansje gewaagd in Bermuda. De laatste keer!

Zaterdag en Zondag
Klein Curacao chill weekend! s'ochtends vroeg op weg naar Spaanse water, hier liggen alle schepen en wonen de rijke mensen. Poeh die boottocht viel mij helaas een beetje zwaar :( op het eiland aangekomen ging het gelukkig al gauw wat beter.
Wat is het daar mooi! Echt zo gaaf! Echte witte stranden en een helder blauwe zee. Dat moet je echt een keer gezien hebben. Voor de rest is er niet veel te beleven op het eiland. Er staat een oude vuurtoren waar je in kan en er liggen scheepsvrakken. vroege stranden er allemaal schepen op het eiland omdat de vuurtoren verkeerd op de kaart stond. Wel een heel apart gezicht dus. overdag heb ik met schildpadden gezwommen, echt zo gaaf! je kon ze bijna aanraken en eentje was echt super groot! S'avonds hebben we met zijn alle gebbqed. Na het houtsprokkelen wat een heel zwaar avontuur was hebben we op het strand een groot kampvuur gemaakt. Wanneer het vuur het was ben ik inslaap gevallen op een strandbedje onder de sterrenhemel.
De volgende ochtend word je dan wakker met het geluid van de golvende zee op de achtergrond. HeerlijK! We hebben deze dag hele mooie foto's gemaakt op het strand. S'middags rond 16uur zijn we terug gaan varen. oo wat een heerlijk weekendje!

Maandag 26 mei - vrijdag 30 mei
Laatste stageweek! O Wat ga ik die kinderen missen! Deze hele week zijn de kinderen in de ban geweest van mijn vertrek en wilden ze zoveel mogelijk met mij knuffelen! oo het zijn zulke schatjes.
Dinsdag heb ik mijn presentatie gehad voor mijn onderzoek, de directrice was vol lof over mijn werk, echt gaaf om te horen. Ze gaan er ook zeker werk van maken.
Vrijdag heb ik mijn afscheidsfeestje gehad op mijn stage. Allemaal leuke spelletjes gedaan op het schoolplein en de kinderen verwend met een kleinigheidje en iets lekkers. Aan het einde van de dag moest ik aanwezig zijn bij de weeksluiting. Hier kreeg ik van de directrice een bedankt woordje. Zij zei mij dat ze mij in het bijzonder nog wilde bedanken vanwege mijn harde en mooie werk van mijn onderzoek. Erg gaaf om dit te horen van de directrice met het hele team erbij. Ik kan trots op mijzelf zijn :)

Vrijdag avond zijn we naar villa Maria geweest. NopeIsDope party! Super gaaf helemaal los daar met zijn alle. Eerst gezellig met de huizen bij elkaar gezeten en daarna op naar het feestje.

Zaterdag en zondag hebben we heerlijk uitgeslapen en zijn we naar het strand geweest. Zondag zijn we naar Mambo geweest om te genieten van de afterparty van NopeIsDope.

Maandag zijn we met zijn vieren naar het strand geweest. naar playa Lagun hier waren we nog helemaal niet geweest. Het is echt super mooi, rustgevend en vooral heet!
S´avonds zijn we wezen eten bij westpunt, jaantchies! Heerlijke zeebaars gesmikkeld!

Dinsdag was eigenlijk ook een bakdag maar dit viel letterlijk en figuurlijk in het water. Het stortregende. echt verschrikkelijk. Dus toen zijn we nog maar voor de laatste keer naar Punda gegeaan om souvenirs te halen en te lunchen. S´avonds zijn we met het hele huis uiteten gegaan bij de gouveneur. Echt super gezellig. hier op Curacao is het nu restaurant week en kan je bij de duurste restaurants een 3 gangen menu eten voor 45 gulden. Dit is ongeveer 22 euro. Super cheap dus. het was echt heel gezellig. Weer thuisgekomen hebben we met zijn alle nog gezellig buiten gezeten om om 00.00uur Michelle te kunnen feliciteren met haar Verjaardag!

Vandaag Woensdag laatste dagje hier. Laatste dingen doen. koffer ingepakt en zometeen nog een keer voor de laatste keer wegen.

oo wat ga ik dushi korsou missen!
iedereen heel erg bedankt voor alles, de lieve kaartjes, berichtjes,krabbeltjes, mailtjes, belletjes en skype gesprekken! echt super allemaal.

ik ze tot snel allemaal!
Brassa i Sunchi Listte!

  • 03 Juni 2010 - 16:42

    Monique:

    ben weer blij dat je thuis bent meid,gaan we snel wat leuks doen....
    wil wel weer eens wat meemaken met jou.....

  • 04 Juni 2010 - 18:14

    Beja Spruit:

    Lieve Lisette,hoe noemen ze dat...mosterd na de maaltijd!Heb wel jouw verslag gelezen en ben onder de indruk van jouw belevenissen.Ik zie je vast weer in de c1000.Het is niet te geloven hoe de tijd voor mij gevlogen is ik had het idee dat je nog lang niet terug kwam.Het is weer fijn om jouw bruinetoet te kunnen bewonderen.Spreek je vast weer snel.Lieve groet van jouw "oude"buurvrouw Beja Spruit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Actief sinds 08 Jan. 2010
Verslag gelezen: 225
Totaal aantal bezoekers 36624

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 25 December 2012

Living young wild 'nd free: Azië!

Landen bezocht: