Mama & Corrie op bezoek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette With - WaarBenJij.nu Mama & Corrie op bezoek - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette With - WaarBenJij.nu

Mama & Corrie op bezoek

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

20 April 2010 | Nederland, Amsterdam

Ayo allemaal!

Ik moet echt even goed nadenken wat er de afgelopen tijd allemaal is gebeurd en wat we allemaal hebben gedaan.

Donderdag wat een dag! Regen regen en nog eens regen!! Het dak lekte dus de gang was nat. Deze dag werd dus maar een schooldag. Donderdag avond zijn Jessica en ik naar Cinco geweest. Bij de marine moet je wezen ;) Cinco is de marine tent. staat bij de haven en de marine basis dus zij kunnen zo hun
bedje inrollen. Was super gezellig.

Vrijdag zijn we waarschijnlijk na een dagje strand weer naar Bermuda gegaan. We hebben weer kunnen genieten van de 'optredens' op het podium.

Zaterdagochtend hebben we een beetje uitgeslapen en zijn we naar strand Blue Bay gegaan. Het was een beetje bewolkd. We hebben wel leuk op de trampoline gesprongen!
S'avonds ben ik naar de film the bounty hunter geweest. ik vond hem zelf best wel grappig. Twas dan ook echt een vrouwen.

Zondag ochtend ging de wekker weer schooltijd vroeg. Michelle en ik zijn namelijk de Christoffelberg gaan beklimmen. Om half 8 stonden we onderaan de berg. het begin was eigenlijk nog best makkelijk en we gingen met goede moed verder. Bij elk bankje hebben we even gezeten en gedronken, van het uitzicht genoten en de nodige kodak momentjes geschoten. Het laatste halfuurtje was het best wel een barre tocht. Het werd echt klimmen en klauteren. Je moest echt goed kijken waar je je voeten neerzetten en je handen neerzette. Uiteindelijk hebben we de top bereikt. Bovenop hebben we eerst genoten van het uitzicht onder het genot van een stokbroodje en een fles limonde. Heerlijk dat het was. na de picknick hebben we een ware fotoshoot gehouden, want dit doen we waarschijnlijk niet vaker. De tocht naar beneden vond ik zelf eigenlijk vervelender. Elke keer jezelf tegenhouden. Poeh daar word je moe van. Ik was blij dat we weer beneden waren. Om 10.15u stonden we weer onderaan de berg. We made it!!!
Op de terugweg zijn we nog even langs het strand van de blauwe kamers gereden, omdat Serena haar snorkel kwijt was en we dachten dat hij daar dan wel moest liggen. Maar helaas. Geen snorkel meer te bekennen. Onderweg naar huis heb je een soort rollercoaster weg. Deze hebben we gillend en vol gas gefilmd! Wat een lol dat we hadden! Thuis aangekomen, heb ik heerlijk geslapen, dat was wel even nodig na zo'n fikse wandeling. Na het dutje heb ik mij opgeknapt en ben ik naar het vliegveld gegaan. Want mama & Corrie komen aan!! het was heerlijk om ze weer te zien! Ik heb ze met de auto bij het resort afgezet en de koffers naar de kamer gebracht. Na even iets gedronken te hebben en lekker bijgekletst te hebben ben ik naar huis gegaan, want voor mij gaat de wekker weer vroeg.

Maandag was het weer een stage dag na de vakantie. Ik heb het met de leerlingen eerst even over de vakantie gehad en daarna zijn we weer hard aan de slag gegaan. maandag avond ben ik met mama & Corrie uiteten geweest bij Snappers. Een visrestaurant in de buurt van Jan Thiel. Het was heelrijk en erg gezellig.

Woensdag middag ben ik uit stage met het busje naar Jan Thiel gegaan en heb ik heerlijk met mama en Corrie op het strand gelegen. Aan het einde van de dag hebben we een pizza besteld en deze hebben we opgesmikkeld op de kamer. Na het nieuws gekeken te hebben zijn Inge en Serena mij komen ophalen.

Donderdag middag is de auto voor de dames gebracht. Ik heb ze opgehaald en we zijn de stad in geweest. Hier hebben de dames slippers en sandalen gekocht. Ik had een korte broek en een shirtje bij de Mango gekocht. iedereen tevreden dus. We hebben s'avonds heerlijk gegeten aan het water bij de pondjesbrug. De dames hebben mij thuisgebracht en ik heb heerlijk geslapen.

Vrijdag zijn mama en corrie op mijn stage komen kijken. Ze hebben kennis gemaakt met mijn mentor en het gebouw gezien. Uit school zijn we gelijk door gegaan naar westpunt. We zijn bij de Boca's geweest en hebben een broodje gegeten. S'avonds hebben we gegeten bij Jaanchie's. Deze manier leest de menukaart in dichtvorm voor. De dames hebben een stukje leguaan geproefd. Ik hoefde dit eigenlijk niet zo. Ik heb het maar bij mijn vertrouwde kippetje gelaten. Ik kwam wat laat thuis, maar heb mij snel even opgefrist en ben meegegaan naar bermuda. We hebben een keer het happy hour uurtje meegemaakt! Wat een feest.

Zaterdagochtend hebben mama en Corrie mij opgehaald en zijn we even boodschappen wezen doen bij vreugdenhil. Hier was ik nog niet geweest, maar wat een super supermarkt. Ze hebben echt alles wat je kan bedenken! In het resort aangekomen hebben we een heelrijke salade op en daarna zijn we lekker naar het strand geweest. S'avonds hebben we onszelf opgefleurd en zijn we wezen eten bij de zanzibar onder het genot van een lekker muziekje. Helaas kon de zanger niet komen, hij was gestrand in Nederland en kon vanwege de vulkaan niet terug vliegen, helaas! Want hij maakt wel echt leuke muziek! Na het eten hebben we met elkaar ouderwets een potje Yathzee gedaan. oei wat was ik slecht. De dobbels waren mij deze avond niet gezint. Rond kwart voor 12 was ik thuis en ben ik lekker mijn bedje ingedoken. ik had namelijk nogal last van mijn maag.

Zondag ochtend heb ik mama en Corrie opgehaald. De planning was om eerst naar een strandje te gaan, daarna de struisvogel boerderij en als laatst daar ook te eten. Maar de planning was verandert. Het strand viel namelijk nogal tegen. We zijn eerst naar de struisvogel boerderij gegaan. Hier heb ik de struisvogels eten gegeven, mochten we op een ei staan en vasthouden en zijn we als een echte tourist op een safari car rondgereden door het park. Het was erg leuk om te zien en het verhaal te horen. na de farm zijn we naar het resort gegaan. Hebben we gelunched en hebben we nog vene op het strand gelegen. S'avonds hebben we gegeten op het resort. Ik had kip met cocos, bakbanaan en een pikant sausje. hmmm smullen was het! De dames hebben mij weer netjes thuisafgezet en ik ben heerlijk mijn bedje ingedoken.

Vandaag, maandag ben ik een dagje thuisgebleven. Ik heb namelijk nog steeds last van mijn maag. Morgen ga ik wel weer naar stage, want van thuiszitten word ik ook niet blij.

Ik hoop dat jullie allemaal weer genoten hebben! Van de week weer meer! (ik denk zondag)

Sunchi!


  • 20 April 2010 - 07:49

    Willemijn:

    Heej bruine chika!!
    Ik val een beetje in herhaling maar je verhaal klinkt weer goed!
    Leuke dingen heb je gedaan met je moeder en Corrie!
    En dat eten bij jouw klinkt ook heerlijk (al hoop ik dat je niet iets verkeerds heb gegeten ivm je maag)

    Dikke kus uit Wageningen!
    P.s ik wacht nog steeds bij de brievenbus op je kaart haha

  • 20 April 2010 - 19:33

    Roxanne:

    Hey Lisette,

    Mijn eerste berichtje op jouw site, maar ik heb wel met veel plezier en bewondering al jouw verhalen gelezen! Wat een ervaringen doe jij op, echt te gek.

    Goed om te lezen dat het goed met je gaat en dat je gezellig familie op bezoek hebt (gehad).

    Wel een beetje jaloers als ik je foto zie, op mijn stage is het buitenspelen in een vest en bodywarmer nog best koud, haha.

    Nou meis, geniet er nog even van, de tijd gaat veel te snel voorbij!

    Liefs, Roxanne

  • 20 April 2010 - 21:35

    Carline:

    Haai Liessie!
    Haha ik moet wel lachen om je eeuwige kipmaaltijden! Dat vind je echt lekker he ;-) Maar weer heerlijke zonnige verhalen! Partytje hier, stranddagje daar, zonnige fotoshoot zus, dineetje zo.. Toe maar, toe maar! Geniet er nog lekker van meis!!
    Kusjessss

  • 20 April 2010 - 21:37

    Ps:

    Wil je alsjeblieft die negerkleurige foto's verwijderen, daar wordt ik echt wel een beetje te jaloers van hoor!
    X Car

  • 21 April 2010 - 07:24

    Sandy:

    Fijn om te lezen dat het goed gaat daar!!!
    Groetjes, ook aan je moeder vanuit Woerden

  • 21 April 2010 - 11:57

    Jo:

    Hee lieverd,

    nice om weer je avontuurtjes te lezen, wat heb je allemaal weer leuke dingen gedaan..
    het eten klinkt daar allemaal erg nice.. maar jij blijft veilig bij je kippen maaltje;)

    Mop geniet maar lekker, en hopelijk mailen we snel weer!

    xxx

  • 21 April 2010 - 12:51

    Berga:

    Mop, het klinkt weer goed wat je allemaal hebt meegemaakt! Alleen balen van je maag. Ik zie dat je gewoon gympjes aan had bij het klimmen en klauteren. Kreeg je geen pijn aan je voetjes?

    Ik heb trouwens ook the Bounty Hunter gezien, ook wel gelachen, af en toe is het zo flauw haha!

    Xx

  • 21 April 2010 - 13:30

    Anneke De With:

    Hoi lissette, Vandaag weer eens je verhalen gelezen. het klinkt allemaal geweldig, een combinatie van stage, veel feest, lekker zon,lekker eten. De verhalen van je pa waren ook erg enthousiast. Je heb ook al aardig wat reacties op je mooie bruine kleurtje, ik geloof niet dat ik je eerder zo bruin heb gezien. Ik hoop dat je dit op tijd leest. Wil je je moeder van harte feliciteren met haar vijftigste verjaardag. Uit je verhalen begrijp ik dat zij en corrie het ook naar hun zin hebben maar de vliegtuigen vliegen weer dus over een paar dagen is het voor hen echt voorbij. Ik moet je ook de groeten doen van oma en ook haar felicitaties met je moeder.
    geniet nog van je verder stage[vakantie]-tijd

  • 21 April 2010 - 18:02

    Sanne:

    Gefeliciteerd met je mams der verjaardag!!!!:D

    Liefs Sanne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Actief sinds 08 Jan. 2010
Verslag gelezen: 249
Totaal aantal bezoekers 36622

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 25 December 2012

Living young wild 'nd free: Azië!

Landen bezocht: