Zumbaaaaaaa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette With - WaarBenJij.nu Zumbaaaaaaa - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette With - WaarBenJij.nu

Zumbaaaaaaa

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

18 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Ayo allemaal!

Even een kort verslagje. Gisteravond, woensdagavond, hebben de dames een lesje Zumba meegedaan. Nou hier is het pas werken! Als ik kijk naar hoe Zumba in Nederland gaat is dit echt veel en veel zwaarder! Aan het einde van de les droop het zweet van ons lichaam af en waren we een aantal danspassen rijker. Echt super leuk! We worden helemaal soepel volgens mij.

Ook leren we dus een paar typiche dansmoves van hier die weer uitgevoerd kunnen worden in the place to be: Bermuda! Dat gaan we vrijdag maar even uitproberen.

Vanavond ga ik, als er nog meer liefhebbers mee, hardlopen op de band. Dit heb ik ook eindelijk door, ik kan daar nu op hardlopen zonder mijn handen vast te houden.

Zaterdag komt mijn pa met Sis langs en ik verheug mij er al helemaal op!

Sunchi!

  • 20 Maart 2010 - 10:37

    Janneke:

    Hoi,Hoi, zaterdag 11.30

    Pappa en Sissy zitten in het vliegtuig vanmorgen om 4.00 waren we op schiphol. Ze brengen hele dikke kussen mee.

    Liefs mamma.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Actief sinds 08 Jan. 2010
Verslag gelezen: 160
Totaal aantal bezoekers 36615

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 25 December 2012

Living young wild 'nd free: Azië!

Landen bezocht: