Brooken Down - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette With - WaarBenJij.nu Brooken Down - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette With - WaarBenJij.nu

Brooken Down

Door: Lisette

Blijf op de hoogte en volg Lisette

08 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon Nochi!

Wat een weekend! Het plan was om zondag naar Playa Lagun te gaan en om daar met schildpadden te gaan zwemmen, nou onze auto dacht daar dus mooi anders over.

De start ging eigenlijk prima, we waren nog niet verkeerd gereden. na ongeveer een klein halfuurtje gereden te hebben staan we voor een stoplicht. In ene maakt onze auto minder lawaai dan anders, maar de radio zingt nog wel gezellig door. Ja hehe Groen licht. Ine onze BOB van de dag zet de auto in zijn D (drive) en begint me toch te tetteren tegen de auto, het doet het niet! Hij is kapot! Wat nu! enz.Dat werd dus de auto naar de kant duwen.

Onze huisgenootjes waren al verder gereden maar deze kwamen later weer richting ons. Na heel vaak de verschillende nummers gebeld te hebben en geen antwoord gekregen te hebben, kwam onze buurvrouw op het idee om haar connecties te bellen. We hebben een takelwagen gebeld,met Urvin erin. Super vriendelijke kerel. Hij heeft onze auto meegenomen. Wij zijn met zijn 6en in het kleine autotje van de buurvrouw gestapt richting strand Cabana, want Playa Lagun ging hem niet worden met zo'n gezelschap in de auto.

Gelukkig hebben we nog een heerlijke middag op het strand kunnen liggen. Hier kwamen we op het idee om daar gezellig met elkaar een cocktail naar keuze te drinken en gezellig te eten.

Wat een dag wat een dag dus.
Volgende week dan maar naar Playa Lagun! Ojaa onze auto is al gemaakt, de dynamo was kapot. en vanavond komt de beheerder hem als het goed is weer brengen. Ben benieuwd!

Sunchi!

• 08 Maart 2010 - 21:55

Joke & Maurits:

Hoi Lissette
    Leuk om deze verhalen te lezen, de jurk die je daar draagt kan hier helaas nog even niet, toen we wakker werden lag er weer sneeuw en koud op de koop toe.
    Veel liefs uit Woerden en we kijken uit naar je volgende verslag.
    Groetjes

• 10 Maart 2010 - 10:20

Oma De With:

lieve lisette, ik ben blij dat je het zo goed maakt. je bent jong dus geniet er maar van en als je weer thuis kom, maak je hier ook maar weer een mooi feestje
    groeten van Oma

• 10 Maart 2010 - 19:15

Martijn En Stephan:

hoi Lisette,
    we zien dat je het heel leuk heb.
    jammer van de auto, we hebben een PS2 gekocht.
    veel succes met je lessen.

groetjes uit nederland.

• 11 Maart 2010 - 20:30

Kelly:

heey lisetje! zie dat ik alweer een hoop gemist heb! wel lekker zeg een auto, maar je moet er niet te ver mee rijden zo te merken!
    Veel plezier nog!

Xxxx

• 14 Maart 2010 - 13:30

Marjan Alkema:

Hoi Lisette

Nou dat klinkt allemaal niet verkeerd zeg lekker zwemmen en bbq op het strand geniet ervan.Wel fijn dat school vroeg begint met de warmte dan heb je de middag lekker voor jezelf Ik denk dat je nog een fantastische tijd gaat hebben. dikke kus Paul Marjan Sanne en Anniek.