Maandag, eerste stagedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette With - WaarBenJij.nu Maandag, eerste stagedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Lisette With - WaarBenJij.nu

Maandag, eerste stagedag

Door: webmaster

Blijf op de hoogte en volg Lisette

01 Maart 2010 | Nederland, Amsterdam

Bon Dia Allemaal!

Leuk al jullie reacties te lezen en te horen hoe het op het thuisfront gaat!

Als jullie nog leuke kaarten, posters of foto's hebben ze zijn welkom! Mijn kamer is namelijk nogal kaal. Als je ze verstuurd dan kan dat naar nummer 56 naar hetzelfde adres.

Zondag avond zijn we maar een beetje optijd naar bed gegaan. Uiteindelijk voordat je slaapt, vanwege de warmte, is het ook half 12. Om kwart voor 6 ging vanmorge de wekker, mij kennende ga ik er niet gelijk uit en blijf ik nog 5 minuten liggen, heerlijK! maar toen moest ik er toch uit. Snel douche en de kleding aan. Ik had gelukkig voordat ik naar bed ging alvast alles klaargelegd, dus daar hoefde ik niet meer over na te denken.

Toen even lekker een boterham gsmeerd tanden gepoets en nog een boterham in de hand opweg naar de busjes. Hier kwam mijn mentor mij ophalen. Ik was dus al lekker vroeg op stage.

De eerste dag was vooral een dag van kijken hoe alles gaat en helpen waar nodig is. Ik moet zeggen de ochtend vliegt om! Dat is gelijk een goed teken.

Omdat het de eerste maandag van de maand was hebben we een maandopening gehad op het plein. Deze word altijd verzorgt door een bepaalde klas. Ik vond het leuk om te zien hoe alles werd verteld.

Na de maandopening hebben de leerlingen gelezen, geschreven pauze gehad, gegymd en gerekend. Ik ben benieuwd naar de rest van mijn stageperiode hier!

Ik zal er binnenkort weer eens wat nieuwe foto's bijzetten.

Sunchi afó Curacao

  • 02 Maart 2010 - 19:29

    Janneke:

    Ik ben benieuwd naar de foto's van de klas.
    Veel succes met voorbereiden. Wat ga je morgen voor les geven?

    Dikke kus mam.

  • 02 Maart 2010 - 20:19

    Frank:

    Hey Lisette!
    Leuk om te horen dat alles goed gaat :) Hier schijnt nu ook af en toe het zonnetje, maar is wel een graad of 20 lager...
    Je moet wel verrekte vroeg opstaan zeg! Zal wel even wennen zijn :P
    Succes en veel plezier!
    Frank (vB)

  • 05 Maart 2010 - 14:01

    Teus:

    Hoi Lisette, hier gaat alles goed, ik ben wel even ziek geweest(griep), maar dat is weer over. Met oma gaat het redelijk. Ze heeft een ander bed/matras wat beter voor haar rug is. Ze vraagt elke keer naar je en vraagt ook je de groeten te doen en goed op te letten. Ik heb gelezen in de krant dat jullie zonder electriciteit en benzine hebben gezeten. Heb je daar nog veel last van gehad?? Ik ben reuze benieuwd hoe het gaat met je klas. groetjes en dikke kus

  • 05 Maart 2010 - 22:09

    Emma:

    Hey meis,

    Wat leuk om te lezen hoe je eerste dag is gegaan:d Fijn dat je het naar je zin het daar! Geniet van het mooie weer, hier heeft het de hele dag geregend:S

    Hoe bevalt je stage verder? En de kinderen??

    Kus

  • 06 Maart 2010 - 17:52

    Esther:

    Hoi Liset,

    Fijn om te lezen dat het goed gaat. Hoe gaat het op stage? Lieve kinderen? Zal vast wel. Ik heb skype geïnstalleerd!
    Veel plezier

    xxx es

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Lisette

Actief sinds 08 Jan. 2010
Verslag gelezen: 132
Totaal aantal bezoekers 36631

Voorgaande reizen:

25 Juli 2012 - 25 December 2012

Living young wild 'nd free: Azië!

Landen bezocht: